O nama
D.o.o. „Milenijum“ osnovan je 04.10.2001. u Zaječaru. Na početku svog rada imao je svega tri radnika, dok danas zapošljava preko 90 radnika i u svom asortimanu ima preko 5000 artikala. Osnovna delatnost firme D.o.o. „Milenijum” je uvoz i distribucija igračaka, školskog pribora i kancelarijskog materijala.
Danas se firma D.o.o. „Milenijum” bavi uvozom, veleprodajom, maloprodajom kao i izvozom. Dobavljači su joj ne samo preduzeća iz Srbije nego i preduzeća iz evropskih zemalja i zemalja sa Dalekog istoka. Dobavljači za igračke firme Milenijum su brojna preduzeća iz Poljske, Češke, Turske, Španije, Italije, Izraela, Malezije, Vijetnama, Kine, Makedonije, Belorusije, Nemačke, Holandije, Grčke i dr. Sa nekima od tih dobavljača preduzeće ima ekskluzivni ugovor za prodaju na teritoriji Srbije. Najčešće su cene u D.o.o. „Milenijum” vrlo konkurentne zbog toga što se roba nabavlja direktno od proizvodjača. Kada se govori o izvozu, treba napomenuti da je naša roba prisutna u sedam evropskih država.
Preduzeće ima svoju razvijenu maloprodajnu mrežu. Naravno, počeci su bili vezani za Zaječar i tri maloprodajna objekta koja i danas rade u gradu u kome se nalazi i sedište firme. Posao se razvijao i danas Milenijum ima svoje maloprodajne objekte u Beogradu, Smederevu, Paraćinu, Boru, Kraljevu,Požarevcu i Jagodini; ukupno osamnaest maloprodajnih objekata. Od 2012. godine D.o.o. “Milenijum” ima predstavništvo velikoprodaje i u Beogradu.
Ono što je obeležilo poslovanje firme u 2005. godini je stvaranje svog brenda pod nazivom „Milla”. Desetine fabrika širom sveta proizvodi flomastere, tekst markere, permanentne markere, hemijske olovke, drvene olovke i bojice i još mnogo toga pod ovim brendom. Sveske, plastelin kao i rođendanske svećice u „Milla“ brendu se proizvode u Srbiji. Kvalitet proizvoda brenda „Milla” dokazuje se permanentno, kroz reakcije zadovoljnih kupaca, poslovnih partnera, ali i na najvećem događaju knjižarske branše - na sajmu „Paperworld” u Frankfurtu, gde je Milenijum prisutan kao izlagač od 2015. godine.
Nakon devet godina izlaganja na sajmu Paperworld u Frankfurtu, kompanija Milenijum ove godine (2024.) po prvi put predstavila je svoje proizvode na jednom od najvećih svetskih sajmova igračaka Spielwarenmesse u Nirnbergu. Na odluku o izlaganju na ovom sajmu presudnu ulogu je imalo to, što u asortimanu svojih proizvoda kompanija Milenijum sada ima veliki izbor igračaka koje privlače kupce kako u Srbiji tako i u regionu. Spielwarenmesse je najveći sajam igračaka u Evropi i jedan od najznačajnih sajmova u ovoj oblasti u svetu. Od 30. januara do 3. februara ovaj sajam je posetilo više od 57.000 ljudi iz 125 različitih zemalja. Na njemu je učestvovalo 2354 izlagača iz čak 68 država. To je mesto na kome se susreću najveći proizvođači igračaka iz celog sveta sa najvećim trgovinskim lancima, velikoprodajama i ritejlerima. Na njemu se radjaju nove ideje, otvaraju nove poslovne šanse, upoznaju trendovi u oblasti igračaka.
U asortimanu Milenijuma nalazi se veliki broj igračaka različitih brendova: Polesie, Bildo, Uçar , Defa Lucy, Az toys, Motor Max, Red Box, D-toys, Grafix, Mochtoys, Q Play, BeFashionAcademy, Blocki, Quercetti, Rastar, TonTon, Wenyi, Disney i mnogi drugi. U 2018. godini Milenijum je kreirao i sopstveni brend Milla Toys u okviru kojeg je uvrstio interaktivne i edukativne igračke među kojima su: dečiji tableti, interaktivni telefoni, muzički tepisi, interaktivni posteri, interaktivne lutke, društvene igre, bebi prostirke i podloge za igru, zvečke, mekane knjige, eksperiment setovi, kreativni setovi, lopte, kocke, plišane igračke i dr..
Misija, vizija, ciljevi
Ono što je bio i što će i u narednom periodu biti prioritet poslovanja D.o.o. “Milenijum”je rast i razvoj, širenje mreže dobavljača, povećanje izvoza u evropske zemlje, ali i dalje, usklađivanje svog poslovanja sa globalizacijom tržišta i pronalaženjem načina da se i u takvim uslovima uspešno posluje uz povećanje broja maloprodajnih objekata i porast broja zaposlenih. Kolektiv firme Milenijum je mlad i perspektivan, posvećen poslu i ostvarenju što boljih radnih rezultata. Zajedno sa rukovodstvom firme, a uz dobre smernice i pomoć svih relevantnih faktora iz okruženja, kolektiv je spreman da unapređuje poslovanje i širi lepezu svojih poslovnih partnera sa ciljem daljeg napretka i razvoja firme.